Saturday 18 November 2017

Singapore Forex Trading


Forex trading. All former for investeringer medfører risiko. Slike investeringer kan ikke være egnet for alle, og kan resultere i tap som overstiger innskudd. Vær så snill og sørg for at du fullt ut forstår de risiko og kostnader som er involvert ved å lese risikobevisopplysningen. IG Asia Pte Ltd Co Reg nr. 200510021K har et kapitalmarkedstjenestekort fra Den monetære myndighet i Singapore for handel i verdipapirer og leveraged valutahandel og er en unntatt finansiell rådgiver. Det er også lisensiert av International Enterprise Singapore om handel med CFDer på råvarer. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i USA eller Belgia, og er ikke beregnet for distribusjon til eller bruk av noen person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon der slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokal lovgivning eller regulering. Basert på omsetning eksklusive FX publiserte regnskap, oktober 2016.Forex trading. Et minimumsperspektiv er det laveste spredet som vil bli vist på det oppgitte produktet. Hvis det underliggende markedsspredningen utvides i løpet av handelsdagen, eller om du handler ut av timer, kan plattformspredningen også øke. Spreadene som vises er til den første prisen tilgjengelig for de gjennomsnittlige markedshandelskuttstørrelsene i det aktuelle produktet Spredningen vil utvides for større handelsinnsatsstørrelser, se vår plattform for mer informasjon. Denne data er kun gitt for generell informasjon og kan ikke være aktuell. Vennligst se produktoversiktområdet for vår handel plattform for sanntidsinformasjon om spreads, marginsatser, provisjon som gjeldende og handelstid for et bestemt produkt. Vær oppmerksom på at prisendringen som resulterer i P Best Platform Funksjoner og Best Mobile Trading, basert på høyeste brukertilfredshet blant spredere, CFD og FX-forhandlere, Investment Trends 2016 UK Leveraged Trading Report Beste Online Trading Platform, Aksjer Priser 2016 Best Forex Trading Platform, UK Forex Awards 2016 og Best Mobile Tablet Application, Online Personal Wealth Awards 2016. Vi tilbyr konkurransedyktige månedlige kontantrabatter for kunder som handler i høye volumer, og hvis du oppfyller våre månedlige verdiskrav for en aktivaklasse, kvalifiserer du automatisk for månedlige rabatter for alle aktivaklassevilkår gjelder. Join samfunnet. CMC Markets Singapore Pte Ltd Reg No UEN 200605050E er regulert av Den monetære myndigheten i Singapore og har et kapitalmarkeds tjenesterlisens for å handle i verdipapirer og valutatransaksjoner, og er en unntatt finansiell rådgiver. Kontrakt for forskjell CFD er leveraged produkter og bære et høyt nivå av risiko for deg r kapital som prisene kan bevege seg raskt mot deg Det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering, og du kan bli pålagt å foreta ytterligere utbetalinger Binarier og nedtellingen bærer risikonivå for kapitalen din fordi du kan miste all din investering. Invest bare hva du har råd til å miste CFD, Binarier og Countdowns innebærer risikoen for betydelig tap og handel, slike produkter kan ikke være egnet for alle kunder, og dermed sørge for at du forstår risikoen og søke uavhengig råd. Vennligst les våre ansvarsfraskrivelser, advarsler om risikovarsling, forretningsbetingelser og tilknyttet dokumentasjon her. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å få informasjon om din generelle internettbruk. Fjerning av informasjonskapsler kan påvirke driften av visse deler av dette nettstedet. For mer informasjon om informasjonskapsler og hvordan du fjerner dem, vennligst les vår informasjonskapsel. Taksbehandling avhenger av De enkelte omstendighetene til hver klient Skattelov kan endres eller kan variere avhengig av hvilken jurisdiksjon du er i resident. Apple, iPad og iPhone er varemerker for Apple Inc, registrert i USA og andre land. App Store er et servicemerk av Apple Inc. 2012 Samsung Telecom America, LLC Samsung og Galaxy S er begge registrerte varemerker for Samsung Electronics Co Ltd Android er et varemerke for Google Inc Android er et varemerke for Google Inc Deler av denne siden er reprodusert fra arbeid opprettet og delt av Google og brukt i henhold til vilkårene beskrevet i Creative Commons 3 0 Attribution License.2016 CMC Markets. Primary Menu. AFM Forex Trading Kurs Seminar MASTERCLASS. LIVE I SINGAPORE 19. 20. november 2016 - SENESTE LIVE SEMINAR FOR ÅR. Siste Singapore-arrangementet Fullt utelukket Dette siste seminaret for året vil bli fullt solgt. Jeg ble slått på mitt livspar. Dette var hva Debora sa til meg Hun var i midten av fyrtiårene, hadde en god karriere og så behovet for å investere for hennes pensjon. Jeg visste ikke Debora før, men da hun ringte meg på telefonen, hørtes hun veldig desperat og fortalte meg hun trengte hjelp jeg fortalte henne om å komme over for å forklare hennes situasjon i detalj, da jeg ikke kunne gjøre alt som hun sa da hun gråt og snakket samtidig. Da hun kom til kontoret sitt, satt hun foran meg øynene hennes var hovne og røde. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg jeg sa. Og så begynte hun historien Som det viste seg, var historien hennes en som jeg blir ganske ofte, Debora ble fascinert av den konsekvente annonsen i avisen av forbløffende krav om at noen kunne slå 1000 til XX, XXX på bare et par dager Og med den gjentatte annonseringen og den økende mengden av fordringer, gikk Debora og mange andre ned for å delta i Magical Free Forex Course Previews som ville forvandle deg til en millionær. Tå nok, etter to timer med salgssteder i et lukket rom, meldte Debora og andre deltakere seg til et kurs for seminarer for forex trading for å lære om å fange store gevinster i markedet som ikke virket så vanskelig å gjøre. For å spole frem, kompliserte Debora ted forex trading seminar og begynte å investere pengene hennes, hun var full av håp og spenning. Men det viste seg ikke hvordan hun hadde forventet. Og det førte til at hun ringte til meg. Grunnen til at hun kom til meg var fordi hun i utgangspunktet investerte 40 av besparelsene i strategien hun nettopp hadde lært hun ble fortalt at det var en garantert fortjenestestrategi. Hun mistet alt på den ene handelen. Ønsket å tjene tilbake sine tapte penger, bestemte hun seg for å gå inn i neste handel med resten av hennes besparelser. Som lykke ville ha det, resulterte handelen også i tap, men ikke helt blåst, men hennes åpne handel var nede 50 og hun var desperat. Det var hennes livsparasjoner. Hun trengte noen til å hjelpe henne med å håndtere handelen. Så hun fant meg. Jeg så på handelen hun var i. I de enkleste forholdene hadde hun kjøpt på toppen og markedet falt timer senere. Det var ikke mye jeg kunne gjøre med sin handel. I utgangspunktet hadde hun ikke stopp - loss strategi Det var ikke en spillplan, hun lagde bare en bu Og du håper det vil gå opp Og hvis det gikk ned som det gjorde, visste hun ikke hva jeg skulle gjøre Så hun lot det falle, og hun kunne bare be om at det ville gå opp igjen og ikke gå videre for å ta hver dollar at hun hadde. Debora spurte meg hva hun kunne gjøre nå, ga jeg henne min analyse av hvor markedet var sannsynlig å hodet de neste dagene. Det var ikke så godt hun var så mye som jeg ønsket å hjelpe henne, det var ikke nok penger igjen på kontoen for å klare seg fra handelen. Jeg fortalte henne å kutte hennes tap på 50 ned. Det var fortsatt bedre enn å miste alt. Men hun var ikke glad med mitt svar og jeg fortalte henne at det var hennes valg. Jeg ga bare min mening på markedet tenkte hun om det en stund, og trakk da utløseren motvillig. Noen dager senere ringte jeg meg fra Debora. Hun takket meg for å hjelpe henne med å kutte tapet da markedet gikk ned lenger. Hvis hun hadde ikke lukket handel, hun ville ha blåst hennes konto og mistet alle pengene hennes. Hun var glad for at hun fortsatt hadde 50 av pengene hennes venstre. Og hun ble en student av meg. Dora s historie er en av mange lignende som jeg mottar hver måned noen ganger mer enn en gang i måneden. Jeg har muligheten til å la deg gå av med jobben din og leve livet komfortabelt fra nå av. Du kan leve livet du vil ha, kjøpe huset du vil ha, kjøre den fancy bilen du vil og gjøre hva du vil uten å måtte bekymre deg selv med penger igjen. Dette er hva de fleste forex trading kurs og seminarer er å forkynne Gang på gang, de unnlater å levere det de lover. Jeg kommer ikke til å love deg at du vil bli millionær. Jeg kommer ikke til å love deg at du kan kjøpe en bungalow ved sjøen, kjøre en Lamborghini og ha sexy jenter på din side. Men hva Jeg kan love deg at jeg skal vise deg måten å erstatte inntektene du gjør i dagjobben din med bare mer enn to timer om dagen. Hva jeg kan love deg lenger er at du kan skalere den opp hvis du vil Du kan tjene enda mer penger enn du gjør i jobben din. Hvis du er interessert i Le arning Hvordan gjøre det ovenfor, Les videre. Hvorfor skal du høre på meg eller stole på meg over resten av forexguruer som underviser i kursseminarer der ute. Jeg er en av de sjeldne gutta der ute som virkelig lever i forex trading og ikke ved undervisning. De fleste såkalte guruer der ute tjener penger ved å undervise og ikke ved å bruke det på egen hånd til den faktiske trading. To begynne, var jeg ikke født med en sølvskje Som barn hadde jeg vært gjennom familie konkurs og dermed lært betydningen av penger og investing. I sprang rundt å søke etter vei til rikdom og stol på meg, jeg har blitt brent utallige ganger. Enten gjennom å betale penger for ubrukelige forex kurs undervist av såkalte guruer eller ved å tape penger i faktisk handel, gang på gang. Men jeg var ikke den typen som ville gi inn, jeg antar det er det som har gjort meg som jeg er i dag. Jeg kastet alle de ubrukelige tingene undervist av de såkalte guruer som ikke fungerte og begynte å se på diagrammene Det jeg mener ved å se på diagrammene var å re alliert eksperiment og finne ut på egenhånd hva som fungerte og hva gjorde det ikke. Kort sagt, jeg var forsknings - og utviklingsmannen jeg kan si jeg har testet hundrevis av strategier for å finne de potensielle pengemakene til slutt. Jeg kan også forholde deg til deg ganger som jeg trodde jeg hadde funnet en vinner og fortsatt busted noen god størrelse konto med den. Jeg måtte igjen gå tilbake til tegnebrettet. Det tok meg flere år med å forske, tweaking og testing for å finne suksess i forex trading. Life Style Forex Trader. Jeg m å fortelle deg alt dette er fordi jeg ikke vil at du skal gå gjennom de samme tingene som jeg gjorde. Det var definitivt ikke lett Mye, jeg vil ikke at du skal ha samme øyesykdom som jeg I løpet av årene ble jeg anerkjent som en høyt anerkjent livsstil forex handelsmann. Returneringen som jeg oppnådde er drømmene til de fleste jeg sier dette ikke å skryte av, men jeg sier dette for å vise deg at hvis et barn som meg fra meg en dårlig familie kan gjøre det, så kan du. Men jeg m ikke skal la deg gå gjennom den har d vei, med mindre du vil, selvfølgelig. Jeg er forskjellig fra resten av guruer som er ex-banker eller ex-hedge fund managers. Faktisk kunne mange av dem som var svært vellykkede i deres banker eller firmaer ikke klare det med egen handel. Hvorfor i banker og firmaer handler de bankens penger, ikke egne penger. Hvis du har handlet, vet du hva en stor emosjonell faktor det er å handle med dine egne hardt opptjente besparelser. En annen grunn er at bankene har strenge regler for å følge. Selv om du har gjort en lønnsom handel, hvis det var i strid med reglene, ville du bli straffet. Men når de ikke er ute av handel, er det ingen regler Du er sjefen. Sikkert nok begynner de å bryte alle reglene når de begynner å handle med egne penger. Hva er grunnen til at de er ute og lærer seg og ikke lenger handler alene. Hvorfor er jeg annerledes, og hvordan påvirker det deg. Jeg har aldri jobbet for en bank eller en annen institusjon jeg har lært min handel fra huset min Jeg ble hentet fra forex gatene, ikke fra banker eller institusjoner. Jeg vet hvordan jeg skal håndtere pengene mine, og jeg vet hvordan man skal følge handelsregler. Dette er hva jeg skal lære deg. Ikke bekymre deg hvis du ikke er den typen som kan følge regler jeg var heller ikke jeg vil vise deg hvordan du skal gjøre det. Grunnen til at jeg har lært meg er at jeg har oppnådd ganske mye fra forex trading og ønsker å formidle min kunnskap og lære til deg. Jeg føler at dette er mitt oppdrag lærer andre å skape rikdom for å hjelpe sine familier og til slutt andre. Forex Trading Course Previews i Singapore. Dette er den grunnen til at jeg ikke gjør live previews Ikke at jeg ikke kan, jeg vil bare ikke la meg forklare av gjennomføre live gratis forex trading previews, er det store kostnader i annonsering i aviser for å få folk til å delta på en gratis forhåndsvisningssession. Disse gratis forhåndsvisningssesjonene holdes vanligvis på et hotellrom som ikke kommer billig. Det er hva guruer gjør for å få folk til å registrer deg for deres gratis previ ew økt i sine seminarer. Seriøst, tenk på det Hvis de handler vellykket, ville de kaste bort tiden deres med å holde LIVE forex trading kurs forhåndsvisning økter i person for bare 5-30 personer av gangen og ha en salgsstrek for å få dem til å signere opp for deres seminar Ut av de 5-30 personer som går, kan de kanskje interessere 1 til 5 personer avhengig av deres salgsfunksjoner. De må da gjøre disse to timers gratis forhåndsvisning minst tre ganger i uka noen - tre ganger om dagen for å snakke med deg for å registrere deg for deres seminar hver gang for å skape et fullt seminarrom. Hvis du er en vellykket handelsmann - må du gjøre det? Vil de virkelig gjøre deg rik eller gjøre de tjene mesteparten av pengene fra å lære deg. Når det er sagt, vil jeg definitivt ikke kaste bort tiden min med forhåndsvisningssesjon, noe som faktisk er en salgsstrek på 5-30 personer hver dag. Noen ganger, selv tre økter om dagen. Hva du vil Vær lærer. Hva jeg lærer i kurset mitt, tar deg fra å være en komplett nybegynner til å være en ekspert. Nybegynner eller ikke, først vil jeg lære deg det grunnleggende om forex trading Selv om du er en erfaring handelsmann, vil du få noe ut av dette. Jeg vil vise deg hvordan du forstår hvordan og hvorfor markedet er flytte opp eller ned eller sideveis. Jeg vil vise deg hvordan du kan forutsi hvor markedet vil gå. Når du har lært dette, vil du allerede være i topp 5 av Forex trading community. De fleste handlende skryter om hvor mye penger de lager i en enkelt handel på en dag, en uke eller en måned, men da hører du aldri fra dem igjen. Forex er ikke et sprint, det er en maraton. Fordi 95 av de handelsmennene du har hørt gjøre de store pengene på kort tid til slutt miste alt. Jeg vil lære deg av mine erfaringer hvordan du skal være konsekvent lønnsom dag-in, ut-dag, uke inn, ukes ute, måned-inn, måned ut og år-inn, år-ut Noe som er aldri undervist i Forex-bransjen. Du vet sannsynligvis allerede at det er høy kostnad for annonsering i avisen Fem sifre for en rimelig størrelse reklame for å få deg til å delta i deres forhåndsvisninger Da er det høye kostnader for å bestille et forhåndsrom daglig og til slutt et hotellrom og buffet for seminaret. Alle disse kostnadene blir overført til deg i avgiften. Du vil betale tusenvis av dollar for å delta i en slik økt av en forexguru, og da kommer du til realiseringen hva du har blitt lært, gjør det ikke i det virkelige livet. Hvorfor investere i Forex. Hvis du lurer på hvorfor forex og ikke noen andre investeringskøretøy er det fordi forex er det eneste kjøretøyet der ute som kan gjøre så stor avkastning og fortjeneste. Dette vil være din bedrift, og for å sitere en av studentene mine har du gitt meg en minibank. Hvilken kategori er du i nå. Du har en dagjobb og vet ikke hvor du skal investere pengene dine for god avkastning. Forex trading er det Din jobb vil ikke gjøre deg rik, men å investere vil tenke deg å spare besparelsene med 100 per år. For eksempel har du en besparelse på 10k på slutten av den første ja r du vil ha 20k Ved slutten av andre år vil du ha 40k Ved slutten av tredje år vil du ha 80k Ved slutten av år fire har du 160k Du kan se hvor dette går i år syv, du er allerede en millionær Look, jeg lover ikke noe her, men dette kan skje. Du har en dagjobb og ønsker å erstatte din inntekt fra dagjobben og til slutt slutte det. Dette er det. Du er en bedriftseier og ser etter steder å investere pengene dine Dette er det Samme som scenario 1.Du ønsker å bygge en virksomhet Forex trading er din bedrift En virksomhet som bare trenger mindre enn to timer om dagen. Du er en investor og leter etter flere investeringsmuligheter. Se ikke lenger, en gang du handler mine teknikker, du vil flytte alle dine eiendeler inn i den. Du jobber ikke og leter etter en inntektskilde. Men dette er ikke en magisk pille i forex trading, du kan ikke tjene penger ut av ingenting. Du trenger kapital til å handel med Hvilken base kan du dyrke pengene dine fra Her er det gode ne ws, du kan begynne å handle med enda like lavt som 200, og du kan vokse det derfra, akkurat som i scenario 1.Hva vil du betale. La meg spørre deg to spørsmål Hvor mye betaler du for å lære av noen som gjør 100 avkastning år inn, år ut og hvor mye penger vil det gjøre deg. For all informasjon jeg lærer, kan jeg enkelt lade 10k en person, og det vil fortsatt være billig. Men før jeg snakker om prisen, og hvis du er klar til å få det i gang og få kontanter til å rulle, det er mer. Jeg har ikke engang rørt på hovedfaget. Jeg skal lage en HEADLINE-ERKLÆRING HER. Jeg vil avsløre MY 1 FOREX TRADING SECRET Ingen handelsmann i sitt rette sinn ville dele dette hemmelig med deg den som gjør ham millioner i året Hvorfor skal han Selv om du betalte ham en million dollar, ville han fortsatt ikke gjøre det. Så her er jeg den galne mannen som bryter alle regler i forex og undervisningsindustrien. Jeg vil avslør ALLE mine 5 Super A handler som jeg bruker til å konsekvent tjene penger dag inn og dag ut. Med disse 5 Super A Trades alo ne, du kan slutte dagjobben, jeg er seriøs. Her er noen av tilbakemeldingene jeg fikk fra studentene mine ved hjelp av forretningshemmelighetene i mitt forex-kurs. Så var det verdt det for dem. Min handel har forbedret allerede i sprang Jeg er sikker på at jeg vil være på samme nivå som deg ganske snart, og det er fordi du delte alle dine hemmeligheter med meg. Jeg kan ikke takke deg nok og vil være mer enn villig til å være en levende testamente for alle som leter etter en forex trading kurs eller er alvorlig den beste investeringen jeg har gjort for hele mitt liv Skål, Adrian, Singapore. Takk Ezekiel for 2 gode treningsdager. Din masterklasse vil definitivt ta meg til neste nivå i min handels karriere. Det er vanskelig å sette inn ord tilliten og forståelsen jeg nå har med min handel og forex Etter at jeg har tatt disse 2 dagene med deg, vet jeg at jeg har en solid handelsstil og pengerhåndteringssystem som vil være hos meg for alltid, jeg vet at med de nye våpnene i mitt arsenal vil jeg snart være i stand til å nå målet mitt som en heltids-tr ader Du gjør virkelig handelsfolk som meg selv en god tjeneste Jeg skulle ønske jeg hadde tatt klassen mye før Barry aka Pipoholic United States. I deltok på seminaret 12. og 13. juni 2010 Din opplæring er klar og konsis og din likevel kraftig Din trening er godt planlagt og progressiv Du drar ikke gjennom treningen din og leksjonene dine avsluttes alltid med en øvelsesøkt som er svært interaktiv. Dine klasser er små, noe som gjør det til et kurs verdt å delta, og min vurdering 5 STJERNER Vijay. Jeg har siden begynt å se på Forex fra et helt annet perspektiv. Diagrammer er ikke lenger bare barer og stearinlys til meg lenger, og disse stolpene ser ikke ut individuelt av seg selv. Jeg hadde begynt å analysere diagrammer som helhet, sammenkalt barer med bar handling, MA, Fib, RS, Pivot Line og mange flere Confluence er ordet for dette spillet Et ord som jeg ikke har hørt om fra en forexguru En god handelskonfigurasjon med god sammenheng og riktig pengestyring vil gi oss en høy sannsynlig w inning handel, et ord du alltid har stresset, da det ikke er 100 vinnende handel i forex Hilsen Victor Chew. Sam Manning UK, 40 vinner 8 tap.5 Super A Trade Secret. It er så kraftig at jeg tror jeg er sur til å undervise Dette for den uvanlig lave prisen jeg lader Jeg kan enkelt selge disse teknikkene til bankene, institusjonene og hedgefondsselskapene for millioner, men det er ikke det jeg vil gjøre Jeg vil spre rikdom ut til så mange som jeg kan , som igjen vil hjelpe familiene dine og menneskene rundt deg og til slutt gjøre veldedige arbeid. Det jeg kan gjøre alene er begrenset, men jeg tror virkelig ring meg dumt hvis du vil ha det, hvis jeg gjør det jeg gjør ved å gjøre det jeg spiller i sprer rikdom og lykke til verden siden studentene mine er fra hele verden. Vil de 5 hemmelighetene noensinne være mettede Ikke desto mer, jo mer folk som kjenner til mine hemmeligheter, jo mer effektive vil det jeg ikke fortelle deg å dele det, selvfølgelig, men bare som et eksempel Det er hvordan forexmarkedet fungerer, for eksempel når th Ere er flere som kjøper enn å selge på en gang, markedet vil bevege seg opp og omvendt. Derfor vil de 5 hemmelige super A-bransjene aldri bli mettet og aldri bli utdatert. Jeg har brukt disse metodene i mange år nå. Disse to handler er alt jeg virkelig trenger i dag, og disse 5 er alt du trenger også. Hva jeg vil ha fra deg, er det en dag etter at du har tatt kurset, mestret mine 5 super A trades metoder og lever det gode livet, du vil skrive meg et brev og sende meg din familie s foto Ingenting tilfredsstiller meg mer enn å vite at jeg har bidratt til å forandre livet til mennesker. Så mye som jeg vil dele alt dette gratis, vet jeg for et faktum at det noen gang folk har fått gratis er sjelden tatt alvorlig for det og blir ofte ignorert. Jeg vet hva jeg lærer er verdt millioner, fordi det har gjort meg million.2 Dager Live Forex Trading Course Singapore Seminar i Singapore den 19. 20. november 2016.Promise meg du vil bruke tid på å lære dette verdifulle i formasjon, og du vil gjøre noe Å aksjonere er veldig viktig som jeg vet for et faktum at de fleste kjøper ting med gode intensjoner, men de søker aldri dem. Husk hva du får er verdt å være mer enn alle seminarene der ute KOMBINERT. Jeg har brukte mye tid på å utvikle og strukturere kurset for deg, og jeg håper du kan sette pris på det arbeidet jeg har gjort. Det sa jeg virkelig håper å se deg i live personlig fordi jeg vet at denne informasjonen vil forandre livet ditt vil være en liten klasse, fordi jeg vil sørge for at alle i klassen vil helt absorbere det jeg skal lære og vil kunne gjennomføre det på egen hånd, hvoretter jeg ikke er her for å tjene masse penger ved å gjennomføre store seminarer, det Det er ikke min hensikt fordi jeg vet at ut av disse store gruppesesjonene, vil mindre enn 5 av hele gruppen virkelig få det og lykkes etterpå. Noen år tilbake betaler trainees min en billettpris på 10k per person per seminar. var en intensiv økt syltetøy med pakke med kraftige, men enkle å forstå forex trading strategier Mange har blitt full tid forex handelsfolk etter som År senere, har mitt konsept av penger endret seg og jeg lærer ikke lenger det for penger. Det er mer å oppfylle mitt oppdrag å røre, endre livet s av folkene jeg møter. Du vil lære samme livsendringstimer og de samme strategiene som jeg lærte til trainees i 10k-gruppen. Men da da jeg ikke avslørte mine 5 Super A-bransjer da jeg da følte det var min risskål Du vet hvordan mester s ikke avslører sin mektigste hemmelighet til sine studenter, jeg hadde den tenkningen på det tidspunktet jeg var egoistisk År senere ser jeg livet annerledes Det er på tide å gi min kunnskap og erfaring til folk som er veldig opptatt av å forandre livet deres Når jeg ser en slik person, vil jeg gi i alt mitt. Hva du vil bli etter at du har møtt min unike Forex-kurs. Med kunnskap og ferdighetssett som du vil lære. Du kan være en fondsleder og administrere penger til din klienter Klientene vil finne deg, du vil ikke søke etter dem. Du kan handle for handelsfirmaer Når du har kjøpt disse gode handelsevner, vil store og små handelsfirmaer begynne å lete etter deg, ikke du til dem. Du kan handle på din eier om noen få minutter om dagen Tilbring resten av din tid og nyt familie og venner. Du har rett til å formidle denne ferdigheten og kunnskapen til dine barn og barnebarn. Men du har ikke lov til å lære dette kommersielt. Du bør respektere tiden jeg har satt i å strukturere dette forex kurset og du er bundet av lov om opphavsrett. Når du har oppnådd den rikdommen du har ønsket med mine metoder, håper jeg at du bidrar til samfunnet med veldedige verker. SEATS er svært begrenset. Merk at jeg sjelden hold leve klasser Og de er vanligvis forhåndsbestilt på forhånd Jeg skal undervise Personlig LIVE i Singapore den 19. 20. november 2016 Du må bringe din bærbare med som vi vil tilpasse diagrammer på din bærbare sin Elf Som jeg nevner før, vil det være en svært personlig økt der jeg skal sørge for at alle i klassen vil kunne gjennomføre handel på egen hånd selvfølgelig etter which. I ser frem til å møte deg jeg vet at du vil sikkert dra nytte av det jeg venter suksesshistorien din og takk kortet Fyll i skjemaet under for fullstendig seminaropplæring. UTLEVERING VIDEO. Som nå er masterclassen den 19. 20. november 2016 allerede bestilt med bare et par flekker igjen. Det er fordi jeg liker klassen min til å være liten Jeg vil virkelig gjøre en forskjell i livet ditt Og den eneste måten å gjøre det på, er å gjøre det lite og personlig. Det er ikke som noen andre forex trading kurs eller seminarer du har deltatt i. Dette er den virkelige avtalen Det er ingen skjermbilder i klassen Bare live diagrammer Levende diagrammer er våre lærere Skjermbilde lærer oss ingenting, men bare evnen til å finne et øyeblikk da strategien fungerte og fanger den på skjermen. Her er hvordan de 2 dagene vil løpe ut. Dag 1, jeg vil gå gjennom hele handelssystemet som trengs for å lykkes alt ved å bruke live-diagrammer og levende eksempler. Det er ikke noe komplisert. Vellykket handel trenger ikke å være komplisert. På dag 1 vil du være mer enn i stand til å forstå hele handelssystemet. Og selvfølgelig, siden det er sa liten klasse, kan du stille spørsmål når som helst du vil. Og på dag 2 Det er din tur nå Du vil vise meg hva du har lært og hvordan du skal ta livsforretninger, og det er hvor jeg skal finjustere deg og sette du right. Day 2 handler egentlig om å være uavhengig og klar til å fly Masse forex trading seminarer trening kurs der ute bare lærer perfekte utseende oppsett i skjermbilder og teori Og etter at kurset avsluttet Når du går tilbake til live diagrammer, bare ting Fungerer ikke som det ser ut Og når du handler for første gang, vil du ha mange spørsmål med liten hjelp. Det er grunnen til at Dag 2 egentlig handler om deg og hvordan du skal ta livsforretninger på egen hånd i n fremtid Jeg har formulert et system hvor du vil kunne forstå og lære live forex trading og få erfaring på kortest mulig tid. Du vil bokstavelig talt kunne få mange års erfaring i dager. De som deltok i trening, sier at det er s Beste forex trading kurs de har vært gjennom Og jeg tar det som et kompliment og jeg setter pris på det Det er fordi hver eneste klasse jeg tar, jeg tilegne meg alt jeg virkelig ønsker å gjøre alle som deltar for å bli vellykket Kanskje noen vil gjøre mer , noen vil gjøre mindre Men i det minste vil jeg at dere alle skal tjene penger. Forex trading er grunnlaget for de mange tingene jeg kan gjøre og tiden det tillater meg å nyte med familien min, min kone og min 2 små darlings Og dette er hva jeg vil gjerne dele med deg. Så kom med meg på min live forex trading trening i Singapore den 19. 20. november 2016 Og jeg gleder meg til å gjøre en forskjell i livet ditt. Audrey fra Singapore er en fullfør nybegynner i forex før du deltar AFM Forex trading kurs i Singapore La oss høre hva Audrey sier etter å ha deltatt i AFM Forex Trading Course Singapore. Keat Chew fra Singapore er også relativt nytt for forex trading La oss høre hva Keat Chew sier etter å ha deltatt i AFM Price Action Forex Trading Course i Singapore. s se hvordan Mulia fra Indonesia gjør nå etter å ha deltatt i AFM Forex Trading Seminar i Singapore måneder tilbake. Peter fra Indonesia er en veteran i forex trading med 7 års handelserfaring La oss høre hva Peter sier etter å ha deltatt i AFM Forex Trading Seminar i Singapore. Hvis en veteran med 7 års forex trading erfaring finner det nyttig, vil du dra nytte av det også. Magie fra Malaysia har 5 års forex trading erfaring under beltet. Hun har deltatt i over 10 forex trading kurs forex trading seminarer før delta på AFM Forex Trading Seminar i Singapore. Royston fra Brunei tok først hjemme studieprogrammet mitt og kom over Singapore for å delta i live forex trading masterclass For posten Royston har allerede blitt bedt om å administrere midler til kunder. Zac fra singapore startet med null kunnskap i forex. Eddie fra Singapore startet med null kunnskap i Forex trading før du deltar Asiaforexmentor Forex trading kurs masterclass. I mottatt utallige av attester og tilbakemeldinger sier at det jeg lærer er det beste rundt. Sannheten er at jeg ikke vet hvor lenge mer jeg vil fortsette å lære. Jeg lærer bare under fritiden. Hvis du virkelig er interessert i å gjøre en forskjell i livet ditt med forex, så oppfordrer jeg deg å ta opp masterclassen min hvis den fortsatt er tilgjengelig. Om Ezekiel Chew. Finn oss på Facebook.

No comments:

Post a Comment