Tuesday 28 November 2017

Best Trading System Chris Beanie


Xbeanie - RealTime Trades, Investering 2 0.Due til noen få e-postmeldinger jeg mottok siden jeg sluttet å legge ut på bloggen min, bestemte jeg meg for å åpne en billig priset abonnementservice for de som vil eller trenger å se meg handle mitt system i sanntid Mine handler i sanntid handler bare, og ingen utenlandsk snakkesending vil bli lagt ut privat på Twitter. Det betyr at hvis du vil bli med, må du åpne en twitter konto og du må be meg om å legge til deg via twitter. Gi meg beskjed. ditt twitter brukernavn i notatdelen delen av din Paypal betaling. Du må ha nok penger til å ha 5 stillinger, enten 5 aksjer eller 5 porsjoner, for å få mest mulig ut av denne abonnementstjenesten. For eksempel. Lager A Lager B Lager C Lager D Lager E.1 2 Lager A 1 2 Lager A 1 2 Lager B 1 2 Lager B Lager C.1 5 Lager A 1 5 Lager A 1 5 Lager A 1 5 Lager A 1 5 Lager A. Hvis du har færre enn 5 stillinger , kan du fortsatt bruke denne abonnementstjenesten, men du må velge dine flekker i hvilke bransjer du vil gjøre. Lagrene vil være ditt eget personlige valg. Vennligst ha litt sunn fornuft og ikke legg alle pengene dine i svært spekulative aksjer, ikke mer enn 1-2 teknologilager. Hvis du har råd til 6-10 stillinger som er enda bedre. I tweets vil jeg si ting som. lange 5 aksjer - betyr å være fullt investert selv om du alltid bør ha ekstra penger på siden. solgt 1 lager - betyr at hvis jeg startet med 5 stk porsjoner så nå har jeg 4 lengder. 3 lengder - betyr nåværende posisjon er lang 3 aksjer eller 3 porsjoner. kjøp 1 lager - betyr at hvis jeg startet med 3 aksjer så nå har jeg 4 aksjer lengre. Vi skal jobbe porteføljen basert på systemet mitt, men du får velge dine egne aksjer du liker i stedet for å følge aksjene jeg liker fordi hver lager har sin egen oppførsel og volatilitet, 10 stillinger er åpenbart bedre enn 5 Alternativt kan du få SPY som lager og dele det i 5 porsjoner. Jeg vil prøve å få deg til å se at min tilnærming er fornuftig. Faktisk har den skapte en helt ny gruppe handelsfolk som bruker dette systemet Husk at boken min ble skrevet i 2008, og jeg hadde meglerhandler verifisert fra 2007 Mange forhandlere og investorer har sett lyset og oppnår fantastiske resultater på egenhånd. Hvis du Har noen spørsmål, gjerne email. Kostnaden for privat trading tweets på er 5 95 måned Din PayPal-konto blir automatisk fakturert hver måned til du avbryter. Koblingen til min andre gratis, ikke abonnementsbaserte, men har mye mer chatter twitter konto på mer enn 25.000 tilhengere finnes i boken The Best Trading System. Best Trading System Book Review. Best Trading System av Chris Beanie Book Review. Det beste handelssystemet ved Chris Beanie forklarer hvordan man lager store aksjemarkeder i lang sikt en handelsmann eller investor. Det beste handelssystemet er bare 37 sider dekning for å dekke, men det presenterer en interessant teori for å trives gjennom alle markedsforhold Og for å gi deg litt kontekst, var Chris Beanie pleide å være en lege But. Now hun tilbringer sine dager etter og handler markedene på full tid, slik at du kan satse på at hennes metoder må være lønnsomme hvis hun ga opp en så lukrativ karriere. Så. Keep leser dette bokanmeldelse for å lære litt mer om The Best Trading System og om det er riktig investeringsbok for deg. Hvorfor jeg anbefaler det beste handelssystemet. Det beste handelssystemet er faktisk en ganske enkel bok Tross alt , det er bare 37 sider, slik at du kan lese det i en sittende. Og overraskende, for en så kort bok, presenterer den en veldig interessant ide som kan drastisk påvirke tilnærming til aksjemarkedet. Chris Beanie gjør en god jobb med å trekke sammen en rekke kjente ideer og konsepter fra markedslegenden, som Jim Cramer og Warren Buffett. Og så legger hun til sin egen interessante vri som åpner for en unik måte å tenke på handel og investere som de fleste aksjemarkedene ikke engang anser. Selv om selve boken var ganske enkel og lett å lese. Det var denne unike og spennende ideen som fører meg til å anbefale The Best Trading System som en bok som de fleste enkelte investorer bør lese når de bare begynner. Nysgjerrig, men la meg fortelle deg litt mer . Den beste delen av det beste handelssystemet. Det beste handelssystemet er fokusert på en enkel ide. Og mens jeg ikke vil gi boken borte, er det viktig at du forstår hva du kan forvente før du g ut og kjøp boken for deg selv. Hovedoppgaven av boken er dette. Best Trading System beskriver et tankesett for å investere som blander kortsiktig handel og langsiktig investering. Chris Beanie ringer ut fordelene og ulemperne ved hver metode, og deretter diskuterer hvordan du kan kombinere disse metodene for å komme opp med en aksjemarkedstilnærming som kan gi deg penger på kort sikt, samt skape en varig langsiktig portefølje som vil hjelpe deg å bygge rikdom for livet. Høres ganske bra ut. Det beste handelssystemet forklarer hvorfor de fleste kortsiktige handlende mislykkes, og hvorfor de fleste kjøper og holder investorer, ikke får de avkastningene de drømmer om. Så legger boken ut et beslutningsramme som du kan følge for å være både en langsiktig investor og en Kortsiktig handler Det beste handelssystemet er det beste fordi det kombinerer de positive aspektene av kortsiktige investorer og langsiktige investorer. Fornuftig er Chris Beanie ikke den første personen som kommer opp med denne ideen. En av de bedre kjente investorer som snakker om denne stilen, er Nicholas Darvas, som skisserer denne teknofundamentalistiske tilnærmingen i sin bok Hvordan gjorde jeg 2.000.000 i aksjemarkedet. Men Darvas-boken bare dedikerer ett kapittel til denne interessante hybridinvesteringsmetoden, undersøker The Best Trading System dette Ideell utelukkende Og som en privatperson eller detaljhandel investor, hvis dette ikke er noe du har satt deg alvorlig og tenkte på da, vil jeg anbefale å lese The Best Trading System for deg selv. Men la meg bare advare deg, mens denne boken er ganske bra, og jeg Jeg har faktisk re-read det mange ganger, det er ikke den hellige graden på aksjemarkedet å investere bøker. Så vær advart. Her er hvorfor du kanskje vil unngå det beste handelssystemet. Det er en ting jeg bør advare deg om før du skynder deg å kjøpe det beste handelssystemet Så la meg bare si om du er en veldig erfaren investor eller handelsmann med 10 eller 15 års handel under beltet ditt. Du kan kanskje finne denne boken til å være litt elementær Plus. Hvis du re er ser etter spesifikke trading taktikker eller indikatorer å se, så vil du sannsynligvis bli skuffet av The Best Trading System Det er fordi mens boka gjør en god jobb som beskriver teorien om Chris Beanie s intelligente tilnærming til å investere, er det bare noen få korte sider dedikert til diagrammene hun ser og de tekniske analyseindikatorene hun bruker på en gitt handelsdag. Bare husk at denne boken er mer fokusert på den teoretiske tilnærmingen du må finne din egen taktikk for å implementere teorien. Best Trading System Det endelige ord. Det beste handelssystemet er en ganske god bok som jeg føler meg komfortabel å anbefale til nybegynnere og mellomhandlere. Og hvis du aldri har studert technofundamentalistiske tilnærmingen, er denne boken den beste måten å få en rask primer på denne skolen av å tenke på Plus. The Best Trading System-boken er en veldig rask lesing Så jeg anbefaler at du kjøper The Best Trading System på Amazon i dag, og du vil veldig raskt bli utsatt for en ny trading idea. The Best Trading System Detaljer og Video Book Review. Other Trading Bøker du kan like. Chris Beanie. Chris Beanie er en profesjonell trader og investor Chris var den 1 næringsdrivende investor av 40.000 handelsmenn som bekreftet av et tredjeparts nettsted under en av de verste økonomiske nedgangene i amerikansk historie - fra juli 2007 til juli 2008 og fra juli 2008 til juli 2009 I hvert av de to årene fikk Chris over 200 på sin meglerkonto. Best Trading System anses av mange som en av de to De beste aksjemarkedshandlerbøkene eller beste dagshandelsbøker tilgjengelig i dag. Hvilke tidligere kunder sier om boken, The Best Trading System Investering 2 0.Beanie, ønsket å ønske deg det beste i det nye året Jeg er en ivrig tilhenger av bloggen og av handelssystemet du bruker Jeg vil takke deg for at du viste meg en vellykket måte å handle på, samt å utvikle disiplinen til å utføre den jeg har generert mye bvi s i det siste året, som har gjort det mulig for meg å vise fortjeneste i en di fficult år Jeg håper bloggen fortsetter R Heifetz. Takk for alle dine ideer Selv om jeg har opprettholdt en svært konservativ tilnærming, er jeg fortsatt opp 18 i tre måneder. Min portefølje er liten 30000, men jeg er trygg på din tilnærming, det vil vokse jevnt. Srini R. Your system fungerer veldig bra jeg kan ikke vente å ta det neste skritt videre Takk igjen Erik U. Jeg har nettopp gjort å lese håndboken og det er ganske imponerende. Jeg må lese det et par ganger. Niranjan A. Stor håndbok Jeg har handlet på samme måte. Men det var en tøff lærerfaring for å slutte å ønske jeg ville ha lært dette for lenge siden Det er en enkel idé forklart På en enkel måte Store jobbbønner Mohammed S. Takk så mye, Beanie Systemet ditt er virkelig fantastisk William Wu. Forresten, den beste delen om din handelsmetode er dens enkelhet. Når det er sagt, er det vanskelig å koble fra alle de andre støy i hodet mitt fra ting jeg har lært andre steder. For å lykkes med metoden din, tar det en bevisst innsats for å trekke tilbake og forenkle klargjøre en st hinking og økning av en tålmodighet Det må være et enstelt fokus på å holde fast i det du tenker på, og ikke å fortynne det med en mengde andre handelsteorier og metoder. Konseptet med det er så logisk jeg er definitivt fremover med min handel etter å ha lest håndboken din Det fikk meg til å tenke at det er en god og enkel måte å få datteren min til alt dette takk for alt arbeidet og tiden du legger inn i innleggene dine Westley. Jeg har brukt systemet ditt til å handle SPY sist få uker med gode resultater Den siste volatiliteten har gjort store svingninger, noe som gjør SPY til et veldig godt handelsbil. Takk igjen, Pete jeg, CA. Beanie, jeg har gått gjennom håndboken et par ganger, og tenkt på det jeg liker det det gjør følelse Jeg liker din måte å tenke på virksomheten B Sullivan, MO. Din håndbok er kortfattet og lett å forstå. Du er praktisk talt å gi den bort Kathleen. I kveld forteller jeg at jeg kjøpte manuskriptet ditt i februar siden 2 1, har jeg gjorde mange handler med ag ain på 42 471 Det er en økning i kontoverdi på 42 9 Dette er sant, og det er flere som kommer til onsdag Jeg hadde planlagt å legge igjen en ny vurdering med mine resultater i slutten av april bare tre måneder. Det er vanskelig for meg å tro Jeg er så glad og er veldig glad jeg fant deg på nettet Barbara L Iowa. Jeg har aldri betalt for lagerråd eller - systemer før, så jeg vet ikke hva andre systemer er som eller hvor mye de koster, men etter å ha lest manuskriptet ditt, gjør jeg MINDRE arbeid og tjene mer penger Jeg tror jeg har gjort pengene mine tilbake på samme måte som den andre dagen som handler med systemet. Dette er et flott tidspunkt å tjene penger på systemet ditt fordi det er mye volatilitet i disse dager. Likevel, jeg var nede over 5000 dollar da jeg fikk manuskriptet ditt om to måneder siden Nå er jeg ned om 1000 Hvis dette fortsetter, ser sjefen min bedre på sitt trinn Anon. Beanie Jeg har så mye moro nå - faktisk er systemet ditt veldig enkelt og for en gjennomsnittlig handelsmann er det så lett å savne handelspunktet og de beste måtene å handel Jeg tror at alle som ønsker å handle, må kjøpe manuskriptet. Jeg føler at et mirakel har skjedd med meg. Jeg er endelig suksessfull, jeg skal gjøre det jeg elsker mest - handel og takk for alle dine kommentarer, vitser og ryddig kommentar Jeg vet at jeg fortsatt må lære mye mer Jeg har handlet i mange år, hadde meglere styrt pengene mine og endte med å miste mye penger Men nå vil jeg kunne gjøre mitt langsiktige tap forsvinne Barbara L Iowa. Hun Beanie, Genius Jeg mottok håndboken din i dag, og mitt første inntrykk var at det ikke er noe her inne - før jeg åpnet det, begynte jeg å lese det og ble rammet av hvor mye forstand det gjør at jeg leser hele greia og vil lese det flere ganger jeg har flere spørsmål, men vil ikke utgjøre dem alle til jeg har lest det. Jeg var så spent på å lese håndboken din at jeg savnet halvparten av informasjonen hos barna mine 4H møte PD - obstetrikansk gynekolog, California. Takk for din hjelp, jeg har re - les systemet ditt 3 ganger så langt og Det er forferdelig mye fornuft. Kan ikke vente å prøve det. Jeg har for øyeblikket den beste delen av 100k bundet i aksjer for å produsere dekket samtaler. Det er ganske trygt og produserer rundt 24 per år. Jeg skal starte med 5k handel Din vei, og hvis jeg har det bra, vil jeg begynne å legge til dette litt for litt. Så takk og vennlig hilsen fra Irland MH, Ireland. Beanie, jeg setter stor pris på manuskriptet jeg har investert i aksjer i mange år, og dette fortiden år jeg trodde jeg ville forbedre avkastningen min via aksjeopsjoner Så jeg brukte en liten formue på trening og coaching og har ikke hatt de forventede resultatene jeg er begeistret over for systemet ditt, og det gir mye mening til meg Takk igjen for å dele systemet ditt AB Utah. Jeg liker gode ideer Og siden min handel er ikke alt jeg vil at det skal være, gikk jeg ut på en lem. Jeg skjønte det verste fallet var at det ikke ville være mer enn en handel gått dårlig. Og jeg vil si at jeg er hyggelig overrasket jeg virkelig ventet å bli dratt av det til ok meg en stund å bryte hjernen min rundt ideen, men jeg er solgt på det nå. Jeg kan ikke vente på at mine eksisterende bransjer lukker ut. Når de gjør det, begynner jeg å overbevise konseptet med 100 aksjer SPY Etter at det blir en naturlig måte å handle, og jeg overbeviser konseptet, vil jeg gjerne legge til flere aksjer. Takk DT California. Jeg mottok den manuelle sist. Fri lest det omslag for å dekke over helgen. Dine ideer gjorde mye fornuft som mange andre, jeg har handlet som en tapt sjel i mange år, med ingenting å vise for det, begynte jeg å bruke metodikken din plukket SM New York. Siden du fikk manuskriptet i forrige uke, har jeg brukt det på 3 aksjer med stor suksess, jeg har gjort 6 handler og 5 6 har vært lønnsom den andre var minimalt tap 02 per aksje, men jeg betaler ingen provisjoner annet enn bytteavgifter, så det er virkelig et godt program for meg R Beard, Missouri. Takk for manuskriptet Det var en flott lesning, og ga meg en viss sideveis innsikt Det var verdt hver krone Er ditt navn kallenavn b eanie Ikke sikker på hva du skal ringe deg Jeg er en RN med to kunstige knær fra å gi til andre hele livet mitt, og nå er jeg i en posisjon der ingen av våre sosiale systemer vil hjelpe meg fordi jeg har den verdifulle RN-lisensen, så jeg vil hjelpe meg selv og gjør tre ganger min timelønn med innsiktene du har gitt meg, jeg vil lykkes fordi jeg er tålmodig, og vil gjøre handler som en snikskytter sporer hans merke Gud velsigne deg og din familie Hilsen Karl Karl C, Colorado. Beanie, det er så enkelt. Nå ser jeg lyset H Small, Florida. Kjære, jeg mottok systemet ditt i forrige uke, og jeg var begeistret over hvor lett å forstå at jeg var selvstendig næringsdrivende, så jeg vet nøyaktig hva du snakker om Logikken og enkelheten i systemet er forbløffende. Jeg kan bare ikke tro at jeg ikke kunne finne ut at alle disse årene var i markedet. Jeg ønsket at jeg hadde systemet i hendene før, så jeg ville ikke kaste bort pengene mine bekymre deg for hvilket lager du skal velge neste. Det er så enkelt og bort med t han følelsesmessig opp og ned bergbaner følelsen jeg utholdt med svingning markedet Jeg skal gjøre ting annerledes og vil søke systemet ditt starter neste uke Takk så mye Karen B California. Beanie, du har de største ideene og den mest nyttige tilnærmingen til markedet der ute, og jeg trodde jeg så alt i alt. Først trodde jeg at du solgte litt skit vaporscript, men etter å ha lest det, skjønner jeg at du er så logisk, innsiktig og veldig intelligent guru. Bare ønsket å sende deg en testamente fordi du ve hjalp meg så mye takk Som du, skal jeg styre markedet D Nguyen, Texas. Beanie, jeg elsker deg mann, for all din hjelp. Har du gjort det på en måte som bare å drepe den, min handelskonto og IRA Avlyste alle mine abonnementer Dude, jeg tror du kommer til å bli kjent en dag. J Mann, Illinois. Beanie, laget en liten formue så langt, handler dine ideer jeg startet med bare 28k jeg valgte å spille fordi jeg elsker disse aksjene For første gang i mitt liv jeg føler at jeg kan gjøre dette for en li ving Takk fra bunnen av hjertet mitt C Tyler. Hei, Manuskriptboken kom mandag i to uker jeg leste den ja, min engelsk er bra nok til det, og det er nesten lik med mine egne ideer som jeg har for seks eller sju år Men med et par flere ideer fra deg som hjelper meg med mer fokus på de riktige tingene jeg spiller de siste årene med Hyips, Alternativer og aggressiv Managed Account s Men den enkle måten Din vei er den beste måten, tror jeg C Willman .

No comments:

Post a Comment