Tuesday 28 November 2017

Night Opsjonshandel


Australske en sesjonsalternativer. En økt opsjon er europeiske stilalternativer som bare gjelder for en handelssesjon, og utløper før starten av neste trading-økt. Den over natten en sesjonsopsjoner Australsk natt ble lansert i 1993 og i 2002 intradag En økt valgmuligheter ble lansert for dagens økt australske dagen. En økt opsjon er godkjent for handel by. US Commodities Futures Trading Commission CFTC. UK Financial Services Authority FSA. Monetary Authority of Singapore MAS og Hong Kong Securities and Futures Commission SFC Hong Kong. Enne sesjonsalternativer på treårige og 10-årige statsobligasjoner er kostnadseffektive og fleksible verktøy for markedsbrukere Spesielt kan de brukes til. Administrere kortsiktige eksponeringer beskytte renteposisjoner mot kortsiktige prisbevegelser. Hente posisjoner fra hendelsesrisiko slik som det er knyttet til offisielle kontantmeldinger eller økonomiske datautgivelser. Utmerket handel kan potensielt tjene på å forutse kort sikt pr isbevegelser eller mangel på rentemarkedet. Strategihandel brukt til opsjonsstrategier som straddles og strangles. Put tilsvarende en stop-loss ordre på plass ved å gi en fast utgangspris i tilfelle et markedssvingning øker dersom en Trader har en kjøpt solgt posisjon i markedet. Overtakelseshåndtering begynner i begynnelsen av nattsesjonen klokken 17.00 og slutter ved slutten av nattsesjonen klokken 07.00 i USAs sommertid og kl. 07.00 i ikke-amerikansk sommertid . I starten av neste kveldssesjon er det listet opp nye overenskomstkontrakter. Alternativhandel på dagens dag begynner klokka 8:30 og slutter før slutten av dagen, klokken 16:00. Ved starten av neste dag ses nye opsjoner på opsjoner i løpet av dagen. Obligasjons - og intradag-opsjoner er tilgjengelig på 3 års og 10 års statsobligasjons futures spot kvartal månedskontrakter. Øvelsespriser er satt til mellomrom 0 01 prosent per år Alternativet pre mium er sitert i utbytte prosent per år i multipler på 0 005 prosent. Alle pengepremier blir automatisk utøvet ved utløpet. Utøvelse av opsjonene resulterer i at innehaveren mottar en futuresposisjon til opsjonsprisen Alt på - pengene og utenom-pengene-en-sesjonene utløper verdiløs. Ingen innledende margin er nødvendig for en økt opsjon. Normale marginkrav vil gjelde dersom et alternativ utøves. Når er en øktalternativer mest handlet. Ovennevnte alternativer er Handles aktivt i begynnelsen av nattsesjonen og før åpningen av de amerikanske markedene har Trading en tendens til å være mest aktiv på dager da amerikanske FOMC Federal Open Market Committee kontantkurs og amerikanske økonomiske kunngjøringer blir gjort. Handel i løpet av dagen Valg ventes å være mest aktive i morgenmøtet På økonomiske og offisielle kontantrentemeldingsdager, forventes handel å være tung i perioden før kunngjøringen. Hva skjer med opsjonsposisjonene på en d av sesjonen. Etter utløpsavregningsprisen blir opsjoner over natten og intradagene som omsettes i løpet av økten, automatisk utøvet eller forlatt. Alle opsjoner i pengemengden utøves automatisk i underliggende futuresposisjoner Alle penger og ute Valget av utløpsoppgjør bestemmes. Utløpsoppgjørsprisen er det veide gjennomsnittet av handelspriser i den underliggende kontrakten over en 10-minutters periode. 3 års statsobligasjon over natten opsjoner utløpsavregningspris beregnes mellom kl. 08.00 og kl. 08.00 i neste sesong. 10-års statsobligasjonslånsopsjoner utløpsavregningspris beregnes mellom klokken 8 32 og kl. 42.00 i neste sesjon. Alternativet for utløpsdato for innløsningskurs er beregnet mellom kl. 16.00 og kl. i økten at opsjonene i løpet av dagen ble notert for trading. When vil futuresposisjonen fra utøvde opsjoner bli allokert til min konto. En økt opsjon som utøves i futuresposisjoner vil bli allokert til Clearing Participant-kontoer for samme handelsdag hvor kontraktene ble handlet over natten, opsjonsposisjoner utøves neste morgen kl. 9.00. Alternativene i dag utøves kl. 15.00 etter utløpet av dagssesjon Ved begynnelsen av neste virkedag vil ingen åpne stillinger i de ene opsjonskontraktene eksistere. Sponsede lenker. Hemmeligheten til Holding Stocks Overnight. Dette kan høres radikalt for deg, men det er fortsatt vanskelig for meg å holde penger i markedet over natten jeg vet at du ler, spesielt deg langsiktige investorer som holder pengene dine i samme aksjer år etter år, men for meg er daytraderen det forstyrrende. Jeg prøver alltid å avslutte dagen i kontanter, selge det jeg kjøpte den dagen før avsluttende klokke. I løpet av min handels karriere, da jeg holdt en stilling i en handel over natten, var det som å drikke 20 espresso like før sengetid, jeg ville våkne opp i kalde svette, stå opp flere ganger en natt til c heck quote-skjermen eller tilbringe natten stirrer på klokken til åpningsklokken. Det er, til jeg lærte å gjenkjenne et repeterende mønster som satte prosentandelen på min side. Jeg lærte å spille gapet, og hvordan å holde et lager over natten uten blir fanget om morgenen. Her er hvordan jeg spiller dumpere - aksjer som dumper mer enn 20 på en dag - for gapet For mer om dumpere, se forrige uke s kolonne Først ser jeg dumpere på slutten av dagen for å kjøpe handling i de siste fem minuttene av markedet, noen ganger å kjøpe i de siste få sekunder Dette øker i seg selv prosentandelen. Mange forhandlere spiller gapet ved å kjøpe 30 minutter før avsluttende klokke. Etter min mening kjøpte i det siste 30 minutter forlater for mye tid for aksjen å reversere Hvorfor vil du satse på et hesteveddeløp når det er nettopp startet Hvorfor ikke vente bare noen få sekunder før den første hesten krysser målstreken, så satse på lederen. Jeg har tre kriterier Jeg ser etter i en høy-prosent, end-of-day dumper gap play. News er ikke så ille, men fortsatt forårsaker en overreaction. Stocken ender nær bunnen av mønsteret nær lavt av dagen. Det skal ikke være mer enn 50 selger i de siste fem minuttene. Det går også uten å si at jeg ikke vil spille dette mønsteret, med mindre sporingskalenderen viser at dumper gapet spill er aktivt og for øyeblikket gapping opp en god prosentandel av tiden. Jeg holder ikke et lager forbi åpent neste dag jeg selger enten ved det åpne eller rett før åpningsklokken. Dette er fordi det meste av tiden vil aksjen sprette opp, deretter umiddelbart selloff, deretter hoppe i første bunn. Noen ganger lager aksjene opp, klatrer opp først og deretter selger av. Det er ikke verdt risikoen forbundet ved å prøve å fange toppen av denne midlertidige spissen før den selger av for mange ganger lagerhullene og selger av umiddelbart på bell. My handelsmetoder senter rundt ett konsept kapital bevaring Selge på det åpne er min forsikring, det reduserer min risiko og økning Ja, jeg la noen få vinnere gå, men enda viktigere, jeg rider ikke taperne. Hvorfor jobber dette? Dumperklubben har ikke vært veldig sterk i det siste, husk sporingskalenderen, men la oss ta en titt på et nylig eksempel for å illustrere mitt poeng i2 Technologies ITWO, en produsent av programvare som kobler leverandører med produsenter, dumpet om ettermiddagen den 25. februar fra en høy av 197 1 2 til en lav på 129 3 4 Aksjene dumpet på bekymringer for at Selskapet ville bli stengt ut av en online-delutveksling dannet av tre store auto-selskaper. Etter panikksalg innså investorer og forhandlere at nyheten ikke var så ille, og bestemte seg for å kjøpe aksjer til bargainpriser på bunnen. Noter studsen nederst rundt kl. 25.00 ET. Vær oppmerksom på at sluttkursen i slutten av dagen endte nær bunnen av diagrammet, jeg ville ha foretrukket hvis det endte litt lavere, og det var litt mer selger enn jeg vanligvis liker i de siste fem minuttene husker Jeg leter etter ikke mer enn 50 selger. Nyheten passer sikkert til kriteriene om ikke å være så dårlig. Momentet plukket opp de siste fem minuttene, og som et resultat ble aksjene stengt på 150 19 64 den 25. februar. Dette, i kombinasjon med nyhetene ikke var veldig dårlige, hadde kjøpere lining etter markedet for å hente billige aksjer. Det skapte et gap opp neste morgen til 153 1 2 3 13 64 Ikke mye av et gap, men som jeg sa, har dette mønsteret ikke vært veldig sterk i det siste Når det er varmt, kan det produsere noen utrolige gevinster, men bare din sporingskalender vil gi deg beskjed når det er varmt. Regelen er å selge ved eller før åpningsbellen. Husk, dette er din forsikringspolicy mot aksjene fra åpningsbellen, som er normen. Legg regeln, ikke unntaket. Denne spesielle aksjen var unntaket til regelen. Det åpnet på 153 1 2 og bare falt til 152 før du begynte en langsom klatre for å avslutte dagen på 169 1 4 Men husk, normen er at aksjer som dette skal gå opp og deretter selge raskt etter åpningsbellen, og deretter hoppe på et tidspunkt. Dette første salgsstedet og sprettingen skyldes for det meste dagtraders å ta fort fortjeneste. Hvis dagtraders ikke er sikre på lagerets styrke eller fart, vil den selge seg raskt og skape en annen bølge av panikksalg fra investorer , noe som får den til å tomme enda lenger Hvis du holder, vil du etter hvert bli fanget i en dødspiral. Hennes ettersyn vil drepe deg på situasjoner som dette. Ikke bli lokket i fellen for å si at jeg savnet meg på en stor løp, neste gang jeg Jeg kommer ikke til å selge på klokken og holde fast på den store klatreen. Over tid vil inneholdet redusere prosentandeler og skade porteføljen. Hold deg til reglene hver gang. Når jeg holder en daytrading stilling over natten, øker jeg risikoen. Mange ting kan skje etter klokken Bedrifter kan slippe ut skadelige eller til og med ødeleggende nyheter som ingen har regnet med, og lager aksjen til gapet ned en stor prosentandel. Det er risikoen jeg tar når jeg spiller slutt på dagen, jeg legger oddsen i min favør fordi jeg bare spille gap mønstre når de oppfyller mine høye prosent kriteriene og de er nå gapping opp en stor mengde, noe som gjør det verdt min risiko å holde over natten Når de er varme, kan de produsere fenomenale gevinster når de ikke er det, jeg spiller ikke dem og utsette meg for den ekstra risikoen. Neste uke vil jeg konkludere med dumpere ved å snakke om intraday oscillation dumper spiller så vel som fortelle deg hvordan jeg finner ut om en aksje er verdt å spille ved å beregne oppside og ulemper potensial innebygd i det til da, Hum med meg. Herr Sandman, ta med meg en dumper, få det til å slå bunnen av mønsteret. Gjør nyhetene ikke så forferdelige, så alle selger før klokken. Ok, ikke mer dårlige tekster. Jeg tror jeg vil holde fast i min daytrading jobb. Ken Wolff er grunnlegger og administrerende direktør i Paradise, Calif-basert et interaktivt pedagogisk daytrading - og swingtrading-nettsted som lærer handelsfolk hvordan å lage sine egne disiplinerte, høye prosenthandelsprogrammer. Mens Wolff ikke kan gi investering en dvice eller anbefalinger her, inviterer han din tilbakemelding på. Min enkle strategi for trading alternativer Intraday. I sjelden kommer over en handler som ikke har handlet alternativer Alternativer strategier kommer i mange former og former, men de er alle ment å gjøre en ting tjene penger Jeg har vært trading siden 1980 og var på en gang en av de største opsjonshandlerne i meglerindustrien til krasjet i 1987, noe som førte til en ny oppfatning at å holde en leveraged stilling over natten kunne være ødeleggende, og det var. Selv om jeg fortsatt handler alternativ, jeg har et helt annet perspektiv på hvordan og når jeg skal handle dem. Først er jeg en SP-futures-forhandler. Jeg har handlet og fulgt SP-futures siden de begynte å handle i 1982, så jeg har lært å handle på grunnlag av den ene tingen Jeg vet best, SP 500 futures. Finn ut hvordan du handler alternativer med ConnorsRSI med Connors Research nyeste opsjonsstrategi guidebok På salg her. SP 500-fremtiden for 1980-tallet var mye annerledes enn futures Vi vet i dag På grunn av bommen i teknologi de siste 15 årene, er det meste av handelen som gjøres i dag, alt elektronisk i motsetning til å plukke opp telefonen og ringe en megler eller gropen. Og dagens økonomi er nå global i stedet for å være land spesifikke Disse faktorene har ført handelsbransjen til å se på markedene i et bredere perspektiv der våre markeder vil reagere med det som skjer i Europa eller Asia. Ikke bare dette, men markedene blir et 24-timers marked i stedet for bare standarden 8 30 er klokken 00.00 CT 9 30.00 16.00 EST her i USA Siden markedene er basert på en 24-timers basis, kan vi nå se hvordan verden verdsetter våre markeder og få en bedre forståelse av hvordan våre markeder vil utføre basert på hvordan verden har handlet. Jeg starter min handelsdag tidlig klokken 05.00 CT 06.00 ET for å begynne å få retningen på markedene som går gjennom Europa og kommer inn i USA. E-mini SP Futures E Electronic er valget mellom SP futures handelsmenn i denne dagen, og min, være fordi det alltid er elektronisk og handler nesten 24 timer i døgnet. Retningen E-mini begrepet som brukes for E-mini SP-futures er handel, gir signaler til hvordan amerikanske markeder vil åpne. Selv om aksjeopsjoner ikke kan handles før etter klokka 30.00 CT 9 30 am ET, jeg kan begynne å sette opp handelsstrategien min, basert på hva E-mini har gjort gjennom hele natten. Flertallet av aksjene rundt 70 vil bevege seg i samme retning som E-mini Knowing dette, ved tiden som USA åpner klokken 08:30 CT 9 30 AM ET, vet jeg om flertallet av aksjene vil åpne ned eller opp basert på hva E-mini har gjort hele natten. Når det amerikanske markedet åpner, får USA stemme På verdensmarkedsretningen På grunn av dette, liker jeg å gi markedet en time før du går inn i en opsjonshandel. Dette gir USA-markedet tid til å fordøye verdensmarkedsflytningen og eventuelle økonomiske nyheter som er blitt annonsert. 1, kan du se retningen på verdensmarkedet og hvordan det aff ects de amerikanske markedene. For handelsalternativer bruker jeg en grunnleggende strategi Hvis markedet går opp, kjøper jeg samtaler eller selger putter. Hvis markedet går ned, selger jeg samtaler eller kjøper sett jeg foretrekker å være selger av alternativer i stedet for en kjøper, men det er noen aksjer som beveger seg godt nok på en dag som kjøper alternativet, betaler seg bedre enn å selge alternativet og venter på at det forverres. Apple er et godt eksempel på at dette Apple er en av bestandene som sporer godt med E-mini derfor vil jeg bruke det som et eksempel i denne artikkelen. Figur 2 viser et daglig kart over Apple AAPL og E-mini ESM9. Selv om lagrene har individuelle nyheter og kan flytte mer til tider eller mindre, vil de generelt trene med Emini. Som tidligere sagt, liker jeg å gi markedet den første timen av handel for å få støyen ute av markedet. Jeg ser da på hvor E-mini er trading basert på at den er åpen opp eller ned, og den samlede retning av markedet for dagen, og se om Apple handler i samme retning bas Hvis det er tilfelle, vil jeg kjøpe en penger, eller først slå ut av pengene, ring hvis du går høyere, eller sett hvis du går nedover. Deretter gir jeg markedet 30 minutter for å se om retningen Jeg handlet er riktig Hvis det er så, legger jeg et stopp på halvparten av verdien jeg betalte for alternativet, det vil si hvis jeg kjøpte alternativet for 5 00, legger jeg et stopp på 2 50 Hvis markedet har slått seg og jeg blir ikke betalt , Vil jeg komme seg ut av stillingen og se etter en annen mulighet senere Hvis handelen går i min retning, vil jeg revurdere den klokken 13.00 CT 2 00:00 ET Hvis markedet vender tilbake, går jeg ut Hvis markedet fortsetter i min retning, jeg forblir i handelen og flytter stoppet mitt til den andre siden av åpningen med om lag 10 cent og ser deretter om å revurdere handelen på 2 30 CT 3 30 pm ET før markedet lukkes. Kort 3 viser Apple og E-mini 26. mai 2009 E-mini startet høyere og fortsatte trenden går inn i 9:30 CT 10 30 AM ET Apple fulgte trenden og handlet rundt 128 129 klokken 09:30 CT 10 30 ET ET Den nærmeste streiken ville få deg til å kjøpe 130 juni-samtalen på Apple Chart 4 er Apple 130-timers samtale APV FF som du kunne ha skrevet inn rundt 4 20- 4 30 kl 10 00 CT 11 00 er ET det var handel på 4 35 holdt fast. På dette tidspunktet ble det satt et beskyttelsesstopp på 2 10 og forlatt for omprøving klokken 13:00 CT 2 00 pm ET Klokken 1 00 var CT handelen på 5 65 og stoppet ble justert til 2 40 10 cent under det åpne på 2 50 og igjen for å se hvor det var klokken 2 30 pm CT 3 30 pm ET Markedet hadde trukket seg litt tilbake, og samtalen var på 5 10 som var 55 cent under hvor det var klokken 1:00 CT, slik at handelen ville ha blitt avsluttet på den tiden med en 80 prosent fortjeneste. Dette er bare ett eksempel på en aksje som kan handles hele dagen Hvis jeg ikke kan komme inn på en handel på 9 30 am CT 10 30 am ET, jeg vil se for å gå inn etter kl. 00.00 CT 2 00 pm ET og følg samme prosedyre som går inn i nærheten. Bruk retningen for futures for å få trenden å skifte oddsene i din fordel om å bli betalt Det er mange aksjer der ute, bare bekreft at de trender med E-mini før du bruker dem på denne måten. Happy trading. Tom Busby er grunnlegger av DTI og en pioner i handelsbransjen som en verdens anerkjent lærer Han tar et komplekst emne, de globale markedene, og legger det til et lettforståelig språk for alle nivåer av handelsmenn og investorer. Med gjestespørsmål på Bloomberg og CNBC er Mr Busby også forfatter av to bestselgende bøker, Vinner dagen Trading Game og Markets Never Sleep Han er medlem av Chicago Mercantile Exchange Group og har vært en profesjonell verdipapirhandler og megler siden 1977.

No comments:

Post a Comment